بهگزارش میراث آریا بهنقل از روابطعمومی ستاد مرکزی خدمات سفر، مرتضی رحمانیموحد روز گذشته 28 اسفند به ایستگاه راهآهن تهران رفت تا بههمراه سیدحسن موسوی معاون مسافری شرکت راهآهن جمهوری اسلامی ایران و مدیرکل راهآهن استان تهران از روند خدماترسانی ناوگان حملونقل ریلی به مسافران نوروزی بازدید کند.
رئیس ستاد مرکزی هماهنگی خدمات سفر در این بازدید همچنین به میان مسافران رفت تا از آنها درباره نرخ بلیتها، نحوه تهیه بلیت، خدماترسانی شرکت راهآهن و شرکتهای ارائه کننده خدمات پرسوجو کرده و در جریان نقاط ضعف و قوت ارائه خدمات به مسافران سیستم حملونقل ریلی قرار گیرد.
رحمانیموحد در حاشیه بازدید از ایستگاه راهآهن تهران، در جمع خبرنگاران گفت: «دستگاهها و سازمانهای خدماترسان در ایام نوروز از چند ماه گذشته برنامهریزیهای لازم را بهمنظور ارائه خدمات با كيفيت در این ایام و مدیریت فرآیند سفرها را انجام دادهاند.»
او افزود: «افزایش نیافتن نرخها و اقداماتی برای تسهیل در ارائه خدمات از جمله فعالیت دستگاههای خدماترسان در ایام نوروز است که اهم این اقدامات در سایتها و مطبوعات منعکس شده است.»
رئیس ستاد مرکزی هماهنگی خدمات سفر خاطرنشان کرد: «در مجموع ارزیابی از مسافران سیستم حملونقل ریلی، رضایتمندی مطلوب حاصل شده است، البته باید در نظر داشت که قطار وسیلهای است که سرعت و راحتی هواپیما در دستيابي به مقصد را ندارد و بازه زمانی حرکت و سفر عاملی است که باید مدنظر شرکتهای ارائه کننده خدمات بهمنظور ارتقا و فراهم کردن آرامش روانی مسافران باشد تا مدیریت داخلی فضای قطارها به بهترین نحو انجام شود.»
رحمانیموحد تأکید کرد: «همچنین شركتهاي مجري عملياتي قطار باید با اطلاعرسانی بهموقع، لحظهبه لحظه توقفها، تاخیرها، دلایل آن و همچنین خدمات شایسته به مردم، زمینه رضایتمندی بیشتر مسافران و آرامش روانی آنان را فراهم بیاروند.»
او افزود: «با توجه به اینکه حجم رفت و آمدها در این ایام بسیار زیاد است باید مدیریت متمرکز بر این موارد صورت گرفته و انشاءالله مردم هم با توجه به این موضوعات، با صبوری بیشتری سفر خود را مدیریت کرده تا خود و اعضای خانواده آنان از سفر لذت کافی را ببرند.»
انتهای پیام/